wtorek, 16 luty 2016 15:42

ECAG: Oświadczenie zarządu stowarzyszenia Europejskie Centrum Analiz Geopolitycznych w sprawie wyroku przeciwko wydawcy tygodnika „Newsweek Polska” wydawnictwu Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Oceń ten artykuł
(14 głosów)

ECAG

W dniu 16 lutego 2016 r. Sąd Okręgowy w Warszawie, XXIV Wydział Cywilny wydał wyrok w sprawie materiału zniesławiającego stowarzyszenie, opublikowanego przez tygodnik „Newsweek Polska” wydawany przez wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. 14 stycznia 2013 r. pt. „Euroazjaci w Warszawie” autorstwa Michała Kacewicza i Michała Krzymowskiego. Zgodnie z orzeczeniem strona pozwana ma przeprosić stowarzyszenie i wypłacić odszkodowanie.

Pełna treść wyroku znajduje się w pliku pdf TUTAJ.

Jednocześnie Zarząd stowarzyszenia pragnie podziękować wszystkim osobom, które zaangażowały się obronę naszego dobrego imienia.

Szczególne słowa uznania należą się redaktor Marii Przełomiec, redaktorowi Wojciechowi Wybranowskiemu oraz prezesowi zarządu firmy lobbingowej Viewpoint Group Sp. z o.o. Maciejowi Sankowskiemu za zeznania na korzyść ECAG oraz obrazowe ukazanie mechanizmów pracy polskiego dziennikarstwa śledczego.

Fot. marijuanaeducation.org

Czytany 5805 razy Ostatnio zmieniany wtorek, 16 luty 2016 18:09